BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 29, 2010

HARI KOPERASI SMKC

peningnya esok..
esok ada hari koperasi smk cyberjaya..
peningnya kepala..
dahlah kena ambil order cikgu2,
dengan abang2 pra-u 2 pulak 2..
aku sorang ja girl..
=(((
apalah yang bakal terjadi esok?..
aduhai!!!!!!!!!!...........
tapi yang bestnya, kakak aku nak datang esok..
syoknya!!!..
bolehlah "pau" dia punya "pulus"
hahaha....just joking...
apa2 pun, harap2 rancangan yang dirancang menjadilah..
janganlah jadi apa2 benda yang "bodoh" nanti..
terutamanya pada diri aku ni..
tapi, esok aku akan ambil order dgn "ehem2"
paham2 je la..
syoknya!!!.....
sambil menyelam minum air..
hehehe..
okeylah, sampai di sini ja kisah aku..
esok kalau aku ada masa, aku ceritalah ya..
so, good night all..
bubye!!!.

0 tulisan: