BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 27, 2010

PELAJAR PRA-U 1 2010

hah, inilah kengkawan2ku di fOrm 6 atau lebih dikenali pra-u 1..kitaorang ni orangnya gila-gila sikit..bukannya banyak, sikit ja..hehehe..gambar ini diambil sewaktu akhir persekolahan sebelum cuti pertengahan tahun hari tu..sebenarnya, gambar ni dianggap memory la bagi aku because ada 2 orang student nak pindah ke tempat lain..seorang namanya farahusna atau lebih dikenali sebagai fara, dia dapat UITM, Arau, Perlis..jauh tempatnya..tapi apa boleh buat?..takkanlah nak tolak tuah pulak kan?..tak naklah!!..betul tak??..sorang lagi pulak nama dia zulhilmi atau lebih dikenali sebagai emy..huhu, macam nama perempuanlah pulakkan?..hahaha...dia ni dapat pOliteknik tapi aku tak tahulah dia dapat kat mana sebab aku tak tanya dia pun..bukannya apa, malas nak tanya..hehehe...anyway, nilah kenangan yang paling best sangat..aku abadikan coretan ini di ruangan eyza ini sempena kenangan aku yang paling menggembirakan hidup aku..akan aku ingat kenangan ini seumur hidup aku..

0 tulisan: